..: ČD dostaly pokutu i od Jihomoravského kraje :..

Ilustrační obrázekBrno - Jihomoravský kraj se stal dalším objednavatelem regionální vlakové dopravy, který přistoupil k finančním sankcím vůči Českým drahám. Kraj dopravci vyměřil pokutu ve výši téměř sto tisíc korun za nedodržování jízdního řádu v závěru loňského roku. Podle hejtmana Stanislava Juránka bylo důvodem zpoždění regionálních spojů. „Bylo to na základě platné smlouvy, kterou s drahami máme, takže věřím, že vše bez problémů uhradí. Zádrhel se může stát, došlo ale k pochybení a velkému zpoždění a cestující nestíhali další spoje,“ uvedl hejtman.

Představitele kraje a drah také čeká jednání o nové smlouvě na provoz regionální železniční dopravy v letošním roce. ČD požadují na jeho zajištění o 57 miliónů korun více než loni, kdy kraj přispíval částkou 468 miliónů korun. Podle Jaroslava Popíšila, člena rady Jihomoravského kraje zodpovědného za dopravu, však požadované navýšení není věrohodně doloženo. ČD kromě jiného od kraje požadují příspěvek na provoz úschoven zavazadel, které ale se zajišťováním základní dopravní obslužnosti nijak nesouvisí. V případě, že dopravce navýšení dotace prosadí, nebude mít kraj jinou možnost než potřebné peníze najít nebo omezovat dopravu. Podle jeho představitelů ale zatím katastrofické scenáře nejsou na místě a současný stav se železniční dopravy na jižní Moravě nijak nedotkne.

zdroj: MF Dnes, Deník


Rudolf Staněk Poslat mail autorovi | 7.1.2008 (12:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus ČR Jihomoravský


  1 ... 4 5 6 7 8 ... 15      Zpráv na stránku:   
08.01.2008 (12:03)  
VM: nenapsal jsem, že za tohle konkrétní zpoždění můžou ČD, napsal jsem, že to snad každý normální jedinec pochopí. Jen jsem se vyjádřil k tomu X-krát se u některých lidí opakujícímu, že téměř za všechno můžou sebevrazi a motoristé na přejezdech. Toť zásadní rozdíl. Když tak si přečti můj příspěvek ještě jednou.
Registrierter Benutzer Mato 
08.01.2008 (11:27)  
Vousáč: řeba Bors Břeclav a.s., tam je možno přestoupit s jednou jízdenkou. Příklad: jel jsem z Brna do Hustopečí (konečná v Hustopečích) busem ze Zvonařky. Dojel jsem do Židlochovic, kde jsem přestoupil na bus stejného dopravce (který pokračoval přes Hustopeče až do Břeclavi) a na stejný lístek dojel do Hustopečí. V Židlochovicích byly zrovna nějaké hody, tak jsem si tam dal jaterničku :D
Registrierter Benutzer pekař 
08.01.2008 (11:26)  
happy: chlapec, co nikdy nevylezl od počítače dále než k ledničce hodnotí práci vlakvedoucích, no hezky...
Registrierter Benutzer Foxx  mail  
08.01.2008 (10:57)  
vojtisek: Ale Zdenek má pravdu, to už je na objenateli, jestli zaplatí o 5 % víc za lepší soupravy nebo zaškrtí a spokojí se s šukafonem. Prakticky by měl dostat nabídku že zajistí na té a té trati provoz v tm a tom rozsahu za tolik a tolik. Podepíše se smlouva a pak už je na provozovateli zdali s penězma vyjde nebo ne.
Ono to teda zase až takhle jasný není, řekněme že na nějakou místní trať feeduje cestující jiná větší a na té se omezí o něco provoz, klesnou výkony a tím se i na té naší návazné sníží tržby a tak dále... ale všechno se dá dohodnout :-)
08.01.2008 (10:21)  
Existuje u nějakého autobusového dopravce možnost přestupu (na jednu jízdenku),tak jako je tomu u ČD?Zatím jsem o tom ani neslyšel,podotýkám že nyní nemám na mysli Integrované dopravní systémy,které jsou-v případě přesného sledování stejně ,,mimo mísu",tak jako MHD.A zakoupit autobusovou jízdenku v předprodeji na nějaké datum,ne na konkrétní spoj(tak jako u ČD) jsem zkoušel,ale vysmáli se mi.Možná že v JM kraji to funguje,ale v Plzeňském to nejde.
08.01.2008 (1:12)  
vojtisek: jasně, těch požadavků tam může být mnohem víc, to byl jen příklad. a nebo by možná bylo lepší nějaké bodování, typu x procent bodů za cenu a y procent bodů za vlastnosti. ale nějaké minimální pořadavky (včetně té rychlosti) by splnit musel
08.01.2008 (1:07)  
Venca MotykaKdy sem kde napsal že kraj zná tržby ČD?:
A jak jinak by CD mohly pozadovat uhrazeni PROKAZATELNE ztraty?
08.01.2008 (1:04)  
zdenek84co tady operujete s náklady a ztrátou? ty ať si spočítá dopravce, ale kraj by měl vyhlásit soutěž na x spojů denně na trati xyz, s kapacitou y cestujících ve kvalitě a(nizkopodlaznost)b(polstrovana sedadla)cdefghijkl... a dopravce, který předloží nejlevnější nabídku odpovídající požadavkům vyhrává
Fajn. Dopravce A nabidne 100% ceny za sukafon, dopravce B 98% ceny za sukafon, dopravce C 102% za RegioSukafon a dopravce D 105% za Desiro. Kdo vyhraje? Je rozhodnuti determinovano i parametry konkretni trati (profil, max. rychlost, vzdalenosti mezi stanicemi, bydliste vyznammnych osobnosti)?
Registrierter Benutzer happy 
08.01.2008 (1:03)  
Motyko motyko,to ti JTB smaže.Ale chtěl bych ho poprosit ať to nechá,aby všichni viděli,co seš za....

PS:vlakvedoucím občas dělá problém vylézt od fíry ze stanoviště a prodat lidem lístky.Rozhodně ti se nepředřou.
  1 ... 4 5 6 7 8 ... 15      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko