..: ČD: Výběrové řízení na 62 modernizovaných motorových jednotek :..

Regionova, foto: Aleš Petrovský Praha — České dráhy pokračují v sérii vyhlašování výběrových řízení, jejichž seznam zveřejnily v březnu letošního roku. Po výběrovém řízení na nové patrové soupravy z minulého týdne přichází na řadu další z kontraktů na modernizaci stávajících vozidel. Nejnověji tak největší český železniční dopravce poptává rekonstrukci 62 kusů motoráků řady 810 a 62 kusů přípojných vozů řady 010 na dvoučlánkové, částečně nízkopodlažní motorové jednotky. V současnosti již České dráhy provozují více než 150 takových rekonstruovaných jednotek ve dvou a třívozovém provedení. Typické „žluté vláčky“ dodává drahám na základě 3 dřívějších výběrových řízení šumperská Pars Nova, patřící do holdingu Škoda Transportation. (Nutno však poznamenat, že v době získání prvních 2 kontraktů ještě do plzeňského holdingu nepatřila.) S velkou pravděpodobností lze proto předpokládat, že se zúčastní i této soutěže, ve které bude horkým favoritem na vítěze.

Hodnota tohoto nejnovějšího kontraktu na přestavbu zastaralých dvounápravových motoráků a jejich přípojných vozů je nyní zadavatelem odhadována na 1,55 miliardy korun bez DPH, tedy 25 milionů korun za jednu modernizovanou jednotku. Nabídky na účast v tomto výběrovém řízení České dráhy přijímají do 17. srpna letošního roku a případný vítěz kontraktu je povinen celou dodávku uskutečnit do 24 měsíců od zadání zakázky. Lze proto předpokládat dokončení série do konce roku 2012, kdy by mělo české koleje brázdit více než 200 modernizovaných souprav ve dvouvozovém a 26 souprav v třívozovém provedení. První takto modernizovaná souprava byla vyrobena v roce 2005 a od následujícího roku až do dnešních dnů probíhá sériová modernizace na jednotky typů 814 a 814.2.

Zdroj: Informační systém o veřejných zakázkách, České dráhy


JiříK. | 7.7.2010 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 14 15 16 17 18      Zpráv na stránku:   
07.07.2010 (21:42)  
Já nevím, co se vám na bagetách tak líbí. Nebýt kloubového spojení, tak 99% cestujících (zbytek jsou šotouši a zájemci o železnici) si ani na první pohled nevšimnou, že jde o rekonstrukci. Regionova, narozdíl od 813-913 ZSSK, vypadá jako nový vlak. A na to se hraje.
registrovaný uživatel Luxian  mail  
07.07.2010 (21:40)  
Vzhled je hodně individuální. Mně se zase mnohem víc líbí RegioNovy. Ale myslím, že rozhodující je opravdu ta nízkopodlažnost a tu ty slovenské jaksi nenabízí.
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
07.07.2010 (21:13)  
Vzhledově se mi taky o dost více líbí slovenská verze, nicméně není nízkopodlažní a nemá vakuovou WC buňku.
07.07.2010 (21:11)  
Mně se víc líbí, jak 810 zrekonstruovali na Slovensku, aspoň si zanechali svou osobitou tvář a určitě to vyšlo levněji, než ty nová čela regionovy. Ale regionova je taky pěkný vláček.
registrovaný uživatel Web 
07.07.2010 (21:10)  
O výrobce bych se nebál, spíš o podmínky VŘ :-D Tipoval bych něco jako "zájemce musí doložit zkušenosti s rekonstrukcí alespoň 150 810 na 812" :-D
registrovaný uživatel chio 
07.07.2010 (21:04)  
S velkou pravděpodobností lze proto předpokládat, že se zúčastní i této soutěže, ve které bude horkým favoritem na vítěze

Ak nebude jediným kandidátom. Už vidím výrobcov, ako sa hrnú do rekonštrukcie šukafónov.
  1 ... 14 15 16 17 18      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko