..: ÖBB posledních šestnáct railjetů definitivně nepřevezme :..

Souprava ÖBB railjet při testech na ZŽO Cerhenice, foto: Richard WeberVídeň — Rakouské spolkové dráhy (ÖBB) definitivně oznámily, že nepřevezmou 16 z celkem 67 objednaných souprav Siemens Viaggio Comfort, které provozují pod obchodním názvem railjet. Již dvakrát odložená akvizice těchto souprav je tak nakonec zrušena, ačkoliv dle ředitele ÖBB Christiana Kerna není vyloučen jejich nákup v budoucnosti. V této souvislosti se již v minulosti objevily zprávy, že o převzetí těchto souprav s ÖBB jednají České dráhy tak, aby ÖBB nemusely platit nemalé storno poplatky za neodebrání vlaků. O záměru jít v dálkové dopravě cestou netrakčních jednotek ostatně informoval v březnu letošního roku sám generální ředitel Českých drah Petr Žaluda. V každém případě by takový nákup musel projít regulérním výběrovým řízením, aby vyhověl všem požadavkům zákona. To zatím vyhlášeno nebylo.

Zdroj: Kurier.at


JiříK. | 16.12.2010 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko Česká republika (celá)


  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel strejcekms  mail  
16.12.2010 (21:29)  
To mě připomíná pendolina od Cisalpina : )
Ale teď vážně, 250 mega za jednotku je skvělá cena, ale ČD na to asi nemají a do dvou let mít nebudou. Něco se šušká že za dva roky by se mělo cosi nakupovat nového, ale to je ještě daleko. Třeba nás překvapí...
registrovaný uživatel aron 
16.12.2010 (21:25)  
Tak s výběrovým řízením by neměl být problém. ČD jsou přeci mistři ve vyhlašování výběrových řízení, tak aby to vyhrál ten kdo je potřeba.
registrovaný uživatel Rokytka  mail  
16.12.2010 (21:25)  
Možná že by to bylo k něčemu dobré, ale pochybuji ze na GŘ jsou natolik inteligentní aby nakoupily tyto soupravy a koply je na trasy směr Ostrava/Brno - Wien a ty italské krámy na trať směr ku Plzni či jinam kde se naklápecí skříně vyplatí.
16.12.2010 (21:17)  
Na 16x250M nema dneska nikdo prachy, i kdyz 16 jednotek je vlastne docela malo - castecny upgrade EC vrstvy s tim, ze nejmene tretina by mohla ryzovat KEVy na dlouhych nemeckych ECkach.
  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko