..: ÖBB posledních šestnáct railjetů definitivně nepřevezme :..

Souprava ÖBB railjet při testech na ZŽO Cerhenice, foto: Richard WeberVídeň — Rakouské spolkové dráhy (ÖBB) definitivně oznámily, že nepřevezmou 16 z celkem 67 objednaných souprav Siemens Viaggio Comfort, které provozují pod obchodním názvem railjet. Již dvakrát odložená akvizice těchto souprav je tak nakonec zrušena, ačkoliv dle ředitele ÖBB Christiana Kerna není vyloučen jejich nákup v budoucnosti. V této souvislosti se již v minulosti objevily zprávy, že o převzetí těchto souprav s ÖBB jednají České dráhy tak, aby ÖBB nemusely platit nemalé storno poplatky za neodebrání vlaků. O záměru jít v dálkové dopravě cestou netrakčních jednotek ostatně informoval v březnu letošního roku sám generální ředitel Českých drah Petr Žaluda. V každém případě by takový nákup musel projít regulérním výběrovým řízením, aby vyhověl všem požadavkům zákona. To zatím vyhlášeno nebylo.

Zdroj: Kurier.at


JiříK. | 16.12.2010 (21:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Rakousko Česká republika (celá)


  1 ... 6 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   
17.12.2010 (19:39)  
Ta sedmivozová souprava je sice hezká, ale sedačky zase nic moc. Taky ta premium Class by se nějak v tuzemsku neuživila. Leč třeba si položit otázku, kam by ty soupravy jezdily. Zpravidla tam, kam dnes jezdí nějaké sedmivozové soupravy.
Mimo jiné - jaká je technická vzaba soupravy na TAURA mimo topného kabelu. Souprava je totiž propojena s mašinou i kabely UIC, čili mašinky pro tuhle soupravu by taky museli mít něco "navíc".
Jistě RailJet s E 499.0004 nebo E 499.1001 / E 499.1004 by byla zajímavá fotka ...
17.12.2010 (18:26)  
Opravdu zajímavé. Že by i tak úžasné ÖBB nakonec taky neměly prachy? No. To je mi vlastně docela fuk. Zájímá mne potenciál, že by ty jednotky koupily ČD. Možná si budu teď trochu protiřečit, ale: pastlají se s RegioNovami(proti kterým mimochodem nic moc nemám) a místo té poslední zakázky na ně by mohly alespoň čstečně financovat tyto railjety. Stejně se vědělo mega dopředu, že po ÖBB "něco zbyde". Jakkoliv mám ČD rád, tohle vážně nechápu.

Ale jak už někdo psal. Třeba nás překvapí.
17.12.2010 (18:14)  
Je to jen můj osobní názor, ale na mně je tam málo místa. A to mám jen 175cm. Ovšem ten prostor na zavazadla uprostřed je skvělá myšlenka.
17.12.2010 (18:06)  
Když jsme u toho, pořád mě zajímá jedna věc - proč si jich objednali víc, než teď vlastně chtějí? Děkuji za odpověď.
17.12.2010 (18:00)  
Je mi celkem jedno, kdo jaké má auto pro své účely. Já si osobně vystačím s Favoritem-posledním modelem.
Za důležité považuji ale to, aby úroveň vlaků přilákala další cestující, kteří přesednou třeba s Mercedesů do solidního vlaku a také nákladní dopravce, kteří své náklady naloží do kontejnerů, ty nechají převést do železničního terminálu a tak přispějí trochou do mlýny v rámci odlehčení silničních tahů tím, že náklad bude přepraven po kolejích.
FRK
17.12.2010 (15:52)  
AD Bárta: To jeho superdrahé superluxusní Maserati zas taková rána není. Při přepočtu z US ceníku je to cca 2,7 mil Kč (Protože to opravdu drahé Maserati MC12* Bárta nemá). Což je cena dvou Audi A7. Jádro papriky je v tom, zda se vyplatí koupit během 10 let dvě audiny a jako jeté je prodat nebo po deseti letech prodávat to Maserati. Možná někdo znalejší v oboru sportovních vozů dokáže nadhodit kolik bude to Maserati stát (nebourané) za 20 let. Mám totiž pocit, že tenhle "italský krám" bude narozdíl od "držáka z Dojčlandu" držet cenu a po těch 20 letech jeho cena poroste.

*) To stojí zhruba stejně jako dva nové dálkové autobusy. Příkládám pár obrázků:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Maserati.MC12.JPG
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Vitaphone_MC12_GT1.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Intercitybus_Graz-Klagenfurt.jpg
PS: Najděte chybějící SPZ (RZ) http://konektor.files.wordpress.com/2010/07/maserati2.jpg

Omlouvám se za offtopic, ale nelíbí se mi, jak se furt poukazuje na to, že si někdo za jeho peníze koupil něco šíleně drahého, že kdyby ty peníze ... raději věnoval dopravnímu podniku, tak za to nekoupí ani novou kastli na hnijící T3.
17.12.2010 (15:47)  
Jeho osobní život přeci nemá nic společné s tím, že se musí šetřit
Dle mého názoru je to dosti na hraně. Pokud chci po někom, aby šetřil a trhal si doslova od úst, tak si já mám užívat bohatsví. Jak jsem uvedl níže. Jde o gesta....
Registrierter Benutzer toso0077  mail  
17.12.2010 (15:32)  
mohli by ich nakúpiť do ŽSR, len to by tak stúpol štandard na Slovensku... ved si to len predstavte...
17.12.2010 (15:24)  
...o převzetí těchto souprav s ÖBB jednají České dráhy tak, aby ÖBB nemusely platit nemalé storno poplatky za
Odkdy jsou ČD charitativní organizace?
Očekával bych spíš nějaký seriózní ekonomický propočet, zda se jim to dlouhodobě vyplatí (založený na konceptu využití oněch souprav, který nějakým způsobem zapadá do firemní strategie)...
Registrierter Benutzer tarten 
17.12.2010 (15:04)  
Filip J.: A kolik jich mají dodaných doteď, nevíte někdo?


V odkazovaném článku tvrdí, že 37 souprav.
  1 ... 6 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko