Vídeň — Rakouské spolkové dráhy (ÖBB) definitivně oznámily, že nepřevezmou 16 z celkem 67 objednaných souprav Siemens Viaggio Comfort, které provozují pod obchodním názvem railjet. Již dvakrát odložená akvizice těchto souprav je tak nakonec zrušena, ačkoliv dle ředitele ÖBB Christiana Kerna není vyloučen jejich nákup v budoucnosti. V této souvislosti se již v minulosti objevily zprávy, že o převzetí těchto souprav s ÖBB jednají České dráhy tak, aby ÖBB nemusely platit nemalé storno poplatky za neodebrání vlaků. O záměru jít v dálkové dopravě cestou netrakčních jednotek ostatně informoval v březnu letošního roku sám generální ředitel Českých drah Petr Žaluda. V každém případě by takový nákup musel projít regulérním výběrovým řízením, aby vyhověl všem požadavkům zákona. To zatím vyhlášeno nebylo.
Zdroj: Kurier.at

Mimo jiné - jaká je technická vzaba soupravy na TAURA mimo topného kabelu. Souprava je totiž propojena s mašinou i kabely UIC, čili mašinky pro tuhle soupravu by taky museli mít něco "navíc".
Jistě RailJet s E 499.0004 nebo E 499.1001 / E 499.1004 by byla zajímavá fotka ...
Ale jak už někdo psal. Třeba nás překvapí.
Za důležité považuji ale to, aby úroveň vlaků přilákala další cestující, kteří přesednou třeba s Mercedesů do solidního vlaku a také nákladní dopravce, kteří své náklady naloží do kontejnerů, ty nechají převést do železničního terminálu a tak přispějí trochou do mlýny v rámci odlehčení silničních tahů tím, že náklad bude přepraven po kolejích.
FRK
*) To stojí zhruba stejně jako dva nové dálkové autobusy. Příkládám pár obrázků:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Maserati.MC12.JPG
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Vitaphone_MC12_GT1.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Intercitybus_Graz-Klagenfurt.jpg
PS: Najděte chybějící SPZ (RZ) http://konektor.files.wordpress.com/2010/07/maserati2.jpg
Omlouvám se za offtopic, ale nelíbí se mi, jak se furt poukazuje na to, že si někdo za jeho peníze koupil něco šíleně drahého, že kdyby ty peníze ... raději věnoval dopravnímu podniku, tak za to nekoupí ani novou kastli na hnijící T3.
Dle mého názoru je to dosti na hraně. Pokud chci po někom, aby šetřil a trhal si doslova od úst, tak si já mám užívat bohatsví. Jak jsem uvedl níže. Jde o gesta....
Odkdy jsou ČD charitativní organizace?
Očekával bych spíš nějaký seriózní ekonomický propočet, zda se jim to dlouhodobě vyplatí (založený na konceptu využití oněch souprav, který nějakým způsobem zapadá do firemní strategie)...
V odkazovaném článku tvrdí, že 37 souprav.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











