..: Petr Fejk se stane ombudsmanem kvality Českých drah :..

Petr Fejk, foto: Wikipedia Commons/Egg Praha — České dráhy neustále pracují na zvyšování kvality svých služeb – posledním počinem bylo zavedení prémiových služeb v první třídě několika vybraných vlaků. Mezi tyto kroky jistě také patří zřízení postu ombudsmana kvality. Od 1. března 2011 bude dohlížet na kvalitu poskytovaných služeb bývalý ředitel pražské ZOO, Petr Fejk. Právě od Fejkových úspěchů a zkušeností ve vedení ZOO si České dráhy stejně jako ministr dopravy slibují výraznou pomoc v boji s přicházející konkurencí.

Fejk by se měl starat o zlepšení komunikace drah s veřejností, zejména pak při vyřizování stížností a podnětů došlých do listárny, další systémové změny kvalitativních standardů služeb a školení personálu. Dohlížet bude také na nové projekty pro cestující, mezi které patří i zmíněné služby ve vozech první třídy. Důležitým aspektem pro cestující je mimo jiné i chování vlakových čet, což připustil i samotný generální ředitel ČD Petr Žaluda. Vzorem pro ČD mají být Německé či Rakouské spolkové dráhy.

Post ombudsmana kvality byl v rámci Českých drah vytvořen až v těchto dnech; dosud byly standardy služeb zejména v kompetenci Odboru produktů a obchodu ČD.

Zdroje: České dráhy; foto: Wikipedia Commons


Aleš Petrovský , Josef Petrák Poslat mail autorovi | 23.2.2011 (2:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 7 8 9 10 11 ... 14      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel rpet  mail  
23.02.2011 (14:11)  
@ Joska Holibajda:
Vůbec jste neuvedl, které odborné znalosti jsou pro výkon této funkce nutné, jen pořád tvrdíte že Fejk "nemá šajnu".

coz se da opet lehce vysvetlit tim, ze ona funkce ombudsmana je v CD naprosto zbytecnou.

proste je to takova populisticka masaz smerem k cestujici verejnosti: "hele, jakyho frajera jsme pro vas, cestujici ulovili!". to, ze interne to nejspis zadny efekt mit nebude, si uvedomi zeleznicar. nikoliv cestujici - ten v tom okamziku "medialniho populismu" zapomene klidne i na to, ze vcera jel vlakem, kde smrdel zachod.
23.02.2011 (14:10)  
rpet: s lidmi se ma pracovat od okamziku jejich nastupu do zamestnani az do ukonceni tehoz. k tomu staci schopne a aktivni personalni oddeleni a pravidelne proskolovani zamestnancu
To se ale na ČD bohužel neděje. Na ČD jsem schopné a aktivní personální oddělení neviděl, spíš než personalisty jsem potkával "kádrováky". A ombudsman by to měl změnit.
registrovaný uživatel rpet  mail  
23.02.2011 (14:07)  
@ Borovička:
nojo, jenze na rozdil od pana Fejka mel Otakar Motejl naprosto neotresitelnou image, a to nejen doma, ale i b zahranici. proste to byla "persona par excellence".

tvrdit o Fejkovi, ze ma renome a image by bylo dost riskantni. jeden projekt mu vysel, tot vse. neprijde mi to jakokvalifikacni predpoklad pro praci ombudsmana v CD...
23.02.2011 (14:04)  
Borovička: O ČD nemá šajnu
No to je možné. Ale není mi jasné, co by měl znát, aby podle Vás byl na tuto funkci vhodnou osobou. Měl by vědět, jak postupovat při výpadku RZZ? Měl by umět spojit vozy šroubovkou, průběžným potrubím a UIC kabelem? Měl by vědět, co znamená dolní žlutá se žlutým pruhem a kmitající horní zelenou? Měl by vědět, jak se obsluhuje úsekový odpojovač?
Vůbec jste neuvedl, které odborné znalosti jsou pro výkon této funkce nutné, jen pořád tvrdíte že Fejk "nemá šajnu".
registrovaný uživatel rpet  mail  
23.02.2011 (14:04)  
myslim si, ze CD nepotrebuji ombudsmana. s lidmi v CD nemam v zasade spatnou zkusenost, pri posledni jizde jsem byl docela prekvapeny, jak profesionalne se personal choval (pruvodci mi podrzela posuvne dvere mezi vagony, abych mohl projit s kufrem) a to na cele trase. v te dobe CD ombudsmana nijak extra nepotrebovaly. co se behem 4 mesicu tak zasadne zmenilo? asi jen existencni situace Fejka.

s lidmi se ma pracovat od okamziku jejich nastupu do zamestnani az do ukonceni tehoz. k tomu staci schopne a aktivni personalni oddeleni a pravidelne proskolovani zamestnancu, neni k tomu treba ombudsmana.

proto vnimam tuto udalost jako trafiku pro Fejka.
23.02.2011 (14:02)  
Jo ještě když slyším slovo ombudsman, rovnou se mi nevím proč vybaví tunel a korupce. Máme totiž také ombudsmana pro boj s korupcí, sociálního ombudsmana, ombudsman pro zeleň atd.. Máme také superkoncepce a superreformy. Říká se tomu newspeak.

Pak také jeden ombudsman sídlí v Brně. Ano ten tam skutečně dělá ombudsmana a minimálně ten starý pán, co tam do nedávna byl, ho dělal dobře.
23.02.2011 (13:56)  
Nejdřív jsem si myslel, že jsem se trochu zapomněl v čase a nevšiml jsem si, že už je apríl, ale pak mi došlo, že ten článek je míněn vážně. No, tak kéž by to přineslo skutečné zlepšení služeb. Za posledních dvacet let se, pravda, leccos posunulo k lepšímu, ale pořád mi ty změny připadají hrozně líné proti tomu, co by mohl dokázat schopný manažer. Heslo "náš zákazník - náš pán" ještě zdaleka ve všech případech neplatí. Mrzí mě ten nevyužitý potenciál. Železnice určitě budoucnost má, ale špatným marketingem se dá zazdít jakýkoliv potenciál.
23.02.2011 (13:52)  
Klidně to napíšu znova, ta mládež si tu stejně bude pět své ódy a řeči o zakomlexovanosti a až čas ji naučí (až bude vybagrováno). Ten pan zjevně po neúspěšném působení v N.Y. dostal trafiku. Přečtěte si jak dloho v N. Y. vydržel. O ČD nemá šajnu, ale to prej nevadí. Ale určitě bude dobrej, vlastně na tom postu ani nemá co zkazit.
23.02.2011 (13:49)  
První,co mě napadlo, že pan Fejk má vyšší ambice, třeba až ty nejvyšší?
přece jenom nikdy nebyl zvyklý někoho poslouchat /klub Belmondo, Zoo, New York/,vždy byl buď majitel nebo šéf, i když nikoliv šéf majitel.
Nyní se bude muset začlenit do hierarchické struktury a poslouchat.
Snad vydrží déle než v NY.
registrovaný uživatel ReActor  mail  
23.02.2011 (13:39)  
zde si myslím, že je na místě komentář stejný jako u 95% jiných článků...

UVIDÍME! :-)
  1 ... 7 8 9 10 11 ... 14      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko