..: Škoda představuje elektrickou jednotku 7Ev RegioPanter :..

ČD 651.001 RegioPanter, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč Plzeň(Doplněno 12.40) Výrobce kolejových vozidel Škoda Transportation dnes v plzeňském závodě hostí novináře i odbornou veřejnost. V následujících minutách bude slavnostně představena nová elektrická jednotka Škoda 7Ev, která u prvního zákazníka - Českých drah - ponese produktové jméno RegioPanter. To vzešlo ze čtenářské soutěže o pojmenování nového vlaku. Vozidlo v počtu 19 kusů objednaly ČD pro nasazení na rozličných trasách. Jednotka složená z dílů řad 650 a 651, kterou dnes vidíte na snímcích z Plzně, je schopna jízdy jak na střídavém, tak stejnosměrném napětí a bude určena pro provoz na lince České Velenice - České Budějovice - Strakonice. Jednotka poskytuje místa ve dvou vozových třídách, částečně nízkopodlažní klimatizovaný interiér, bezbariérové WC a skládací plošinu pro nástup vozíčkářů. Cestujícím budou k dispozici i stolky nebo zásuvky 230 V pro využití elektroniky během cesty. V interiéru lze rozeznat sedadla Regio (2. třída) a Regio+ (1. třída) českého výrobce Borcad. Shodná najdeme např. v motorových vozech Stadler RS1 RegioShuttle pro ČD.

ČD 650.001 RegioPanter, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč ČD 650/651.001 RegioPanter, dveře 1500 mm, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč ČD 651.001 RegioPanter, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč Odhalení jména RegioPanter, 3. 11. 2011, foto: Matouš Vinš Slavnostní křest - generální ředitel ČD Petr Žaluda, foto: Matouš VinšRegioPanter, foto: Matouš VinšParuza, Chovanec, Bernard, Žaluda, foto: Juraj Kováč RegioPanter, 1. třída, foto: Juraj Kováč RegioPanter, 1. třída, foto: Juraj Kováč RegioPanter, 2. třída, foto: Juraj Kováč RegioPanter, plošina, foto: Juraj Kováč RegioPanter, interiér 2. třídy, foto: Matouš VinšToaleta RegioPantera, foto: Matouš Vinš

Zdroj: Škoda Transporation, České dráhy, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi , Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru , Matouš Vinš Poslat mail autorovi | 3.11.2011 (11:25)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 13 14 15 16 17 ... 19      Zpráv na stránku:   
03.11.2011 (16:03)  
"BRNO hl.n. přes Kuřim" Tak to si dám líbit!
03.11.2011 (16:02)  
Design vlaku mile překvapil, ale ten interiér... Ten mohl dopadnout (podle vizulací) líp - mnohem líp.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
03.11.2011 (15:55)  
Případně kolik by stála EMU od PESy, takhle je to jen plácnutí.
registrovaný uživatel Kakov 
03.11.2011 (15:52)  
happy: pokud chcete vyvrátit tvrzení Diesel/elektrika, měl by jste připojit nejen pořizovací cenu, ale také náklady na provoz ;-)
registrovaný uživatel happy 
03.11.2011 (15:46)  
Jinak cena té dvouvozovky pro jčk je cca 112 000 000. Cena PESA link- dvovozová DMU je cca 65 000 000. To je jasná odpověď pro ty, kteří tvrdí, že diesl pod dráty je zvěrstvo a ekonomický nesmysl.
03.11.2011 (15:24)  
Flexaretista: Slonů je už 74 z 83...
03.11.2011 (15:24)  
každý máme jiný vkus ale mě se líbí.těm kdo vidí jen to špatné se hold nezavděčí nikdo a nikdy.zkrátka to má značku ČR tak pryč s tím.podle těchto (nevím jak je nazvat)když se nic nedělá je to špatné a když se dělá tak je to ještě horší.snad se ty naše železnice trochu zvednou.kde ale budou brát peníze z tržeb když zase zdraží.vždyt i ten kdo propadal z počtu ví--dražší jízdné:méně cestujících pak méně cestujících:méně peněz no a nakonec méně peněz:dražší jízné.to máme krásné kolečko.já jezdil aspon 2X ročně ze severní moravy do jižních čech jen tak se podívat.ted jsem tam nebyl asi 5 let a takových cestující je jistě dost.
03.11.2011 (15:15)  
Pěkný jak exteriér, tak interiér, líbí se mi to! :) Snad to neskončí jen u těchto 19 kusů a nahradí to třeba zbytečně kapacitní 460ky na osobácích za Ostravou na západ.
03.11.2011 (15:15)  
ondřej a JiříK: no zase tak málo to není.

1. Kolik máme po 10 letech Elefantů? kolem 55-60 tuším? proti tomu první malá objednávka není zase tak malá.

2. objednávky byly dělané tak, aby se daly zapojit peníze z ROP, takže jde o malé objemy, u kterých musela být doložená vazba na konkrétní kraje a ne jen tak nákup z plezíru, že někde si to bude jezdit.

3. Časově se to kryje s jinými velkými dodávkami - z nových motoráky Pesa a Regioshuttle, z elektriky poslední dodávky Elefantů a především Siemens Viaggio Comfort. Při vší úctě k finančnímu řízení ČD, už takhle mi to přijde docela jako silná nálož pro dlouhodobou finanční stabilitu firmy, takže pro začátek 19 bude docela stačit - nemusíme se aspoň pak ptát po Evropě spolu s OeBB "chcete naše vlaky? My je totiž vlastně nechceme".

4. zároveň jde o první sérii, takže se na ní stejně budou ladit další 2-3 roky různé mouchy vzniklé až za provozu, jako u každého vlaku (záměrně říkám u každého, dětskými neduhy totiž bude trpět nový vlak od Škody stejně jako od Siemensu).
03.11.2011 (15:09)  
happy: V zásadě souhlas, ale takhle bude nižší hmotnost na nápravu. Skříň má dle technetu 8300kg a kabina ~2000kg. To nevypadá vůbec špatně. Samozřejmě že všechna měď a železo na střeše v tom nejsou, ale i tak bych tipoval nápravový tlak < 10t

EDIT: Ještě k té nemocniční bílé. Tady opravdu vedení ČD nemá vkus. Dogmaticky trvat na trojici barev je choré. Být sedadla v kombinaci tmavošedá se stříbrným vzorem, stěny před mezivozovým přechodem s vhodným, třeba dřevěným dekorem a osvětlení pomocí halogenek nebo alespoň teplé bílé, působilo by to úplně jinak. Stejně jako černý pruh přes okna ala pendolino by zase ten exteriér postavil do latě.
  1 ... 13 14 15 16 17 ... 19      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko