..: Škoda představuje elektrickou jednotku 7Ev RegioPanter :..

ČD 651.001 RegioPanter, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč Plzeň(Doplněno 12.40) Výrobce kolejových vozidel Škoda Transportation dnes v plzeňském závodě hostí novináře i odbornou veřejnost. V následujících minutách bude slavnostně představena nová elektrická jednotka Škoda 7Ev, která u prvního zákazníka - Českých drah - ponese produktové jméno RegioPanter. To vzešlo ze čtenářské soutěže o pojmenování nového vlaku. Vozidlo v počtu 19 kusů objednaly ČD pro nasazení na rozličných trasách. Jednotka složená z dílů řad 650 a 651, kterou dnes vidíte na snímcích z Plzně, je schopna jízdy jak na střídavém, tak stejnosměrném napětí a bude určena pro provoz na lince České Velenice - České Budějovice - Strakonice. Jednotka poskytuje místa ve dvou vozových třídách, částečně nízkopodlažní klimatizovaný interiér, bezbariérové WC a skládací plošinu pro nástup vozíčkářů. Cestujícím budou k dispozici i stolky nebo zásuvky 230 V pro využití elektroniky během cesty. V interiéru lze rozeznat sedadla Regio (2. třída) a Regio+ (1. třída) českého výrobce Borcad. Shodná najdeme např. v motorových vozech Stadler RS1 RegioShuttle pro ČD.

ČD 650.001 RegioPanter, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč ČD 650/651.001 RegioPanter, dveře 1500 mm, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč ČD 651.001 RegioPanter, Škoda TS, 3. 11. 2011, foto: Juraj Kováč Odhalení jména RegioPanter, 3. 11. 2011, foto: Matouš Vinš Slavnostní křest - generální ředitel ČD Petr Žaluda, foto: Matouš VinšRegioPanter, foto: Matouš VinšParuza, Chovanec, Bernard, Žaluda, foto: Juraj Kováč RegioPanter, 1. třída, foto: Juraj Kováč RegioPanter, 1. třída, foto: Juraj Kováč RegioPanter, 2. třída, foto: Juraj Kováč RegioPanter, plošina, foto: Juraj Kováč RegioPanter, interiér 2. třídy, foto: Matouš VinšToaleta RegioPantera, foto: Matouš Vinš

Zdroj: Škoda Transporation, České dráhy, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi , Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru , Matouš Vinš Poslat mail autorovi | 3.11.2011 (11:25)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 14 15 16 17 18 19      Zpráv na stránku:   
03.11.2011 (15:06)  
19 kusů je málo a k tomu v roce 2012 jich bude dodáno jen 5. To je víc než málo...
03.11.2011 (15:06)  
Jednotka docela ujde...

Ale ta sedadla - hrůza, děs!
Zase se šetřilo, ať to stojí, co to stojí :-(
03.11.2011 (14:59)  
Líbí jen 19 kusu opět málo..
dopisovatel nebo člen ŽP Zlámalík  mail  
03.11.2011 (14:57)  
Talent 1 je rozhodně hezčí, ale Talent 2 stejně rozhodně hnusnější, ovšem za to můžou předpisy kvůli odolnosti. Toto se mi líbí a o to víc nechápu, jak de facto stejný podnik dokázat stvořit takovou splácaninu, jako je Sysel.
registrovaný uživatel Neonym  mail  
03.11.2011 (14:54)  
Teď nemám čas pročítat diskusi, takže už to tu možná padlo, ale musím napsat, že se mi to prostě líbí. Po těch renderech jsem se bál, že Panter bude hnusný, ale takhle opravdovej se mi moc líbí. A jsem překvapen, že to šlo tak rychle:)
registrovaný uživatel happy 
03.11.2011 (14:52)  
Podle mě je škoda, že se Škoda vyprdla na konstrukci s Jakobovým podvozkem. Přecejenom u vozidla regionálního je potřeba, aby bylo co nejlehčí. Dále taky není k zahození mít o podvozek míň, což přináší snížení udržovacích nákladů atp.
03.11.2011 (14:41)  
hurá - máme to tady! - super.
Kdy ten vlak uvidíme MY? cestující? :-) těším se.

Mimochodem zběžný pohled mi připomíná až moc slovenskou Máriu z ŽOS Vrůtky - vis. vlaky.net - jen škodovka nemá společné podvozky - a má kulaté rohy v oknech - jinak si troufám říct, že je to dost podobné.

Ano kvadroidní tvar - no, ale s pohledem do budoucna, je to tak lepší - dá se na to polepit krásná samolepka - viz Taurusy z Rakouska..


Fandím - těším se na svezení!
registrovaný uživatel Rohlick  mail  
03.11.2011 (14:40)  
Těším se na jednotku až konečně zastaví v zastávce Olomouc Nové sady. Dobrej krok správným směrem.
03.11.2011 (14:33)  
Zase se ukázalo, že Škodivka prostě design nezvládá..Elektricky a užitně to může být dobré ale ten design je hroznej, jak uvnitř, nemocnice ala Elefant, tak ty bočnice taky děs. Snad jen čelo není špatné.
Jen by mě zajímalo, kolik sebezapření stálo pana Žaludu účastnit se v Plzni té šaškárny, po tom co předvedlo vedení Škodivky v kauze Railjetů nebo to celé bylo jen divadýlko pro lidi...
03.11.2011 (14:33)  
Nevíte někdo, jací výrobci uspěli v soutěži na tuto dodávku jednopodlažních jednotek na dalších místech?
  1 ... 14 15 16 17 18 19      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko