..: LEO Express převzal od výrobce první jednotku FLIRT :..

LEO Flirt, foto: LEO Express Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.

Economy třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Business třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Premium třída, LEO Flirt, foto: LEO Express

Zdroj: LEO Express, Stadler Rail


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 5.2.2012 (15:19)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 9 10 11 12 13 ... 16      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel rpet  mail  
05.02.2012 (23:19)  
@ hnatikk:
omlouvam se za preklep v tvym nicku u posledniho komentu, nejak jsem se uklepl...

a ted k veci:
proti gustu žádnej.... ale když si to vemu z pohledu nezaujatého zákazníka tak leoš je jasná volba.

no prave - jak muze bejt LEO Ex tvoje jasna volba, kdyz jeste ani nevyjel??

to nevypada zrovna nezaujate.
05.02.2012 (23:02)  
Leo, i tobě děkuji za krásný vlaky. Ta economka má jedno z nejkrásnějších obložení, který jsem kdy viděl! Nicméně, sedadla mohla být trochu tmavší a podhlavníky trochu větší, ať ty sedadla vypadají lépe. Nicméně, i tak oproti Bpee na 99% zlepšení. Co se týče jedničky i premium třídy, tak mohly mít trochu víc "žluté" po vzoru RegioJetu, ať to víc ladí! Ale jinak nemám výtek. Na 90% si myslím, že už i business bude komfortnější než současný vrchol komfortu vyskytující se na českých železnicích - RegioJet Ampz.

Jednu velkou výtku přeci jen mám. A to jsou záchody. Na 237 cestujících jsou podle mě 3 toalety málo. Tohle je podle mě něco, co by mohlo v konečném důsledku zbytečně sebrat LEOvi několik pasažérů. Obávám se dlouhých front před toaletami. Jinak ale povedená práce. Kdo ví - možná i pravidelní cestující 1.třídy ICE budou závidět.
05.02.2012 (23:00)  
No když vidím tu Economy třídu, nevím, jestli by z toho po hodině nebolel zadek. Vypadá to tak levně a nekomfortně.
05.02.2012 (22:51)  
No ten vzhled toho "dřeva" mě tedy taky extra neláká. Na druhou stranu chci vidět, jak přetáhné LE "manažery" na ten typ "metro." Pendolino není sice v tomto ohledu tak lepší, nicméně už to má své PR a klientelu. Taky to, že lidi budou "mrznout," když budou otevřené dveře...
Nicméně LE fandím, už jen kvůli tomu, že drží termíny, které si dal. To RJ jezdí, až bude mít s čím jezdit, 1/2, rok, 2... Hlavně že jezdíme. Nicméně co do poměru kvalita/výkon/cena bych teď hodnotil jako nejlepší RJ. Co se bude týkat rychlosti/kvalita (služby), tak to možná bude LE, ale to se nechme překvapit, s čím přijde...
registrovaný uživatel newtom 
05.02.2012 (22:50)  
Zde na stránkach LE lze shlédnout vizualizaci celé jednotky, je jen otázkou jak to bude souhlasit s realitou.
http://www.le.cz/cms/38-virtu%C3%A1ln%C3%AD-prohl%C3%ADdka.html
dopisovatel nebo člen ŽP topič  mail  
05.02.2012 (22:48)  
Zásuvky na 230V u LE nebudou. Bude to řešené jako WiFi. Bude to bezdrátovka. Rozvoz občerstvení nezhatí ani schůdky. LE má již objednánu flotilu těchto vozíků
http://www.regarden.cz/cms/modules/fotogalerie/fotogalerie.php?id_product=1922&id=2470
samozřejmě v korporátní zlatočerné s tím, že plošina bude ve slušivém tmavohnědém laminu, aby ladila s interiérem soupravy. Vozíky budou zajisté postačovat, protože se proslýchá, že LE v souladu se svojí stále proklamovanou filozofií nízkonákladovosti bude nabízet pouze rohlík s máslem a paštikou, dětskou ovocnou výživu a kyselé okurky. Pro vegetariány má připravenu nakládanou zeleninu Kunovjanka. Vše z produkce Hamé. Jedinou výjimkou budou kyselé okurky, ty mají mít žlutý obal s nápisem Regionální okurky.
Ačkoliv by se na první pohled mohlo zdát, že někde chybí stolky, opak jest pravdou. Pod sedačkou najde cestující hned tři desky z materiálu MDF potažené laminem v designu obložení. Desky mají velikostní označení M,L a XL. Cestující si zvolí velikost vykrojení desky podle objemu svého pasu, aby mu deska netlačila na žaludek a neškodila zažívání. To, že má tato deska zarážky, aby v obloucích nespadla cestujícímu do klína je téměř zbytečné dodávat. LE myslí na všechno. Na spadnutí je i dohoda s JLV, kde se budou desky omývat a zároveň chystat rohlíky s paštikou. Jako nápoj se bude podávat Hanácká kyselka v celém sortimentu (ochucené, neochucené, sycené a nesycené). LE má vše promyšleno a hlavně vystupuje fér a to je ta největší devíza pro cestující. Slušné vystupování majitele přebije cenu jízdného, pohodlí, prostě cokoliv. Cestující se zásadně rozhoduje podle toho, jak se mu majitel firmy líbí a když k tomu ještě připočteme tu stále opakovanou nízkonákladovost, pak je v podstatě jasné, že cestující musí zvolit LE.
05.02.2012 (22:35)  
studio) Ty prémiovky jsou od nich viz. http://www.borcad.cz/cs/kolejova-technika
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
05.02.2012 (22:31)  
Pokud se CD s LE opravdu dohodly na spolupraci, tak nejspise dle hesla: "meho nepritele nepritel je muj pritel". Kazdopadne tyhle vozidla budou mit pravdepodobne nejuspornejsi naklady na vlastni provoz, bo cena za DC. Design interieru na tom nic nezmeni. Kdo pujde nahoru a kdo dolu, to ovlivni nejspise take rozdeleni slotu DC mezi dopravce. Prvni pojede nejspise ten nejrychlejsi....
05.02.2012 (21:51)  
Na idnesu píšou, že se s ČD dohodli na vzájemné údržbě vlaku - ??? napadjí mě hned otázky, o co přesně půjde? proč to nezmohl zařídit Jančura pro RJ?

Zřejmě proto, že Jančura s ČD se k sobě od začátku chovali naprosto nesnášenlivě. Nevím, kdo s tím začal, ale obě dvě strany založily svou reklamní kampaň na házení špíny na konkurenci.

Oproti tomu LEO vstupuje na scénu méně drasticky, připraven podnikat v konkurenčním prostředí a jak to zatím vypadá, solidním jednáním se dá zajít dále, než rozmazlenými přestřelkami v médiích.
registrovaný uživatel Barbados  mail  
05.02.2012 (21:43)  
Na idnes píší , že LE investoval do WIFi v soupravě 12M. To je docela príma , ale škoda že sedačky nemají stolky a nejsou tam zásuvky , tedy jak je vidět z fotek v economy třídě. V RJ sice stolky jsou , ale na štýru jsou zase s netem .
  1 ... 9 10 11 12 13 ... 16      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko