..: RegioJet je preferovaný partner DB pro linku Praha - Hamburk :..

Vectron RegioJet, foto: ŽelPage Brno/Berlín — Německý koncern Deutsche Bahn ukončil jednání o lince Praha – Hamburg s Českými drahami. Podle sdělení DB budou o provozu vlaků EuroCity nadále vyjednávat pouze se soukromým železničním dopravcem RegioJet. „České dráhy předložily dobrou nabídku, ale my jsme se rozhodli dále pokračovat v jednání exkluzivně se Student Agency,“ uvedl tiskový mluvčí DB Heiner Spannuth. Jak potvrdil generální ředitel ČD Petr Žaluda, v nastalé situaci dráhy stopnuly snahu o akvizici souprav Siemens Viaggio Comfort z opce Rakouských spolkových drah, z nichž část byla uvažována právě na linku do Německa a druhá na linku do Vídně a Grazu. Finance z emitovaných dluhopisů plánují využít na vozidla do tendrů na vnitrostátní dálkovou dopravu. RegioJet podle všeho slaví zvolení preferovaným partnerem do dalšího jednání, nicméně kontrakt zatím nezískal. Zatím nebyly zveřejněny ani podrobnosti nabídky žlutého dopravce. Na základě nové smlouvy by se upravil provoz od prosince 2013.

Zdroj: DB, RegioJet, České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.4.2012 (1:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus Německo Česká republika (celá)


  1 ... 19 20 21 22 23 ... 27      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Mandos 
27.04.2012 (11:37)  
Díky - frequent_flyer, nepobavil jsem se tak dlouho.

To co vidíte není vůbec problém ČD vs. RegioJet.

Je to přesně to na co upozorňuje frequent_flyer.

ČR prostě potřebuje VRT. Začněme Praha Brno s jízdní dobou 57 minut a hned máme rozdíl jen 30 minut, no a pak ještě zrychlit Brno-Břeclav a Praha - Drážďany a vlaky se jen pohrnou. Začít včera bylo pozdě.
27.04.2012 (11:37)  
Neonym, Juristic007: Podle Vašich zcela přesných komentářů je směr vnitrostátní dopravy v ČR jasně daný.

Teď si právě představuji na IC soupravu 380 + 30x010 a celou v Najbrtu :)))))
Registrierter Benutzer M 
27.04.2012 (11:36)  
MichalKr - nedavno jsem jel OLomouc-Berlin. Jen jsem to vsechno s vlakem "CD" (tedy relativne, neboz cast soupravy byla OBB a zpatky MAV), nicmene moje jizdenky byly
-Olomouc-Decin (presneji receno, v jednom smeru jsem to mel Olomouc-Praha a Praha-Decin)
-Decin-SchonaGr
-SchonaGr-BadSchandau
-BadSchandau-Berlin
Muzu se teda zeptat, z ceho mas strach a o jakych sitovkach mluvis? Kdo chce jet levne, tak s jednou jizdenkou nevystacil nikdo. Komu je cena fuk, ten ty tvoje hypoteticky starosti nema...
Registrierter Benutzer MuDr.  mail  
27.04.2012 (11:30)  
ad M:
diky za kazdeho rozumne uvazujiciho cloveka. Je nas uz malo:-((
trocha pokory by neuškodila Em. Povídat o sobě v superlativech mi rozumné právě nepřipadá.
27.04.2012 (11:28)  
Neonym: a pak se rozdělíme na ty, co pojedou ŠUKem a na ty co raději jezděj JanČurákem , případně LEO Expresem, ten má taky bezva název.

To jsou vyhlídky...
Registrierter Benutzer Neonym  mail  
27.04.2012 (11:27)  
mikael.5: Vzhledem k délce jednoho vloženého vozu regionovy to bude vypadat tak, že každý druhý vůz budou pouze schody do vrchního patra :-D
27.04.2012 (11:27)  
Ona by primárně měla být řeč o rozbití ramene Brno - Praha - Ústí, Berlín či dokonce Hamburk je z hlediska většiny cestujích fakt nepodstatný, z Vídně do Hamburku Vindobonou fakt nikdo soudný nepojede, do Berlína ještě možná, pokud ale rovnou nepoletí... Ve vnitru však podle mě nejsme tak velká zemička, aby se musela vozební ramena lámat v Praze, zvlášť když leží tak "blbě" uprostřed. Podle mě by bylo vhodnější kdyby se jezdilo spojeně i Ostrava - Plzeň, ale to sem nepatří, navíc současné rejpání v 3. koridoru to značně omezuje. A ohledně přestupů: Spoléhat se v mezinárodní dopravě na desetiminutový přestup, je nesmysl. Ve vnitru, kdy jede další vlak za hodinu, to ještě jde překousnout. Takže v případě případných cestujících Brno - Berlín to bude znamenat jet o hodinu dřív. Nebudou jich davy, ale přesto skvělé... A to ještě nevíme, jak to bude s jízdenkami:-) Pravda, že pokud se bude uznávat alespoň nějaká síťovka a nebude potřeba na každý úsek vlastní jízdenka se všemi důsledky, tak je mi jedno, jestli to bude jezdit dopravce fialový, oranžový nebo zelený s bílejma kolečkama.
Registrierter Benutzer Neonym  mail  
27.04.2012 (11:25)  
Lo Wang: Škoda nabídne Škoda Ultra Komfort(jakou to asi bude mít zkratku?) ve šložení 914+15x014 s úpravou interiéru(jiná sedadla) a to bude naše budoucnost;)
27.04.2012 (11:22)  
Lo Wang: long-distance-nova se chystá, proslýchá se, že to bude dvoupatrová regionova, využívající to nejlepší z úspěšných modelů regionova a ICEelefant.
27.04.2012 (11:18)  
Nechápu: dráhy stopnuly snahu o akvizici souprav Siemens Viaggio Comfort z opce Rakouských spolkových drah, z nichž část byla uvažována právě na linku do Německa a druhá na linku do Vídně a Grazu. Finance z emitovaných dluhopisů plánují využít na vozidla do tendrů na vnitrostátní dálkovou dopravu. ... Proč by se tyto vlaky nemohly použít na vnitrostátní dálkovou dopravu? Co tedy chtějí kupovat za křápy? Chystá se nějaká "long-distance-nova"?
  1 ... 19 20 21 22 23 ... 27      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko