..: RegioJet je preferovaný partner DB pro linku Praha - Hamburk :..

Vectron RegioJet, foto: ŽelPage Brno/Berlín — Německý koncern Deutsche Bahn ukončil jednání o lince Praha – Hamburg s Českými drahami. Podle sdělení DB budou o provozu vlaků EuroCity nadále vyjednávat pouze se soukromým železničním dopravcem RegioJet. „České dráhy předložily dobrou nabídku, ale my jsme se rozhodli dále pokračovat v jednání exkluzivně se Student Agency,“ uvedl tiskový mluvčí DB Heiner Spannuth. Jak potvrdil generální ředitel ČD Petr Žaluda, v nastalé situaci dráhy stopnuly snahu o akvizici souprav Siemens Viaggio Comfort z opce Rakouských spolkových drah, z nichž část byla uvažována právě na linku do Německa a druhá na linku do Vídně a Grazu. Finance z emitovaných dluhopisů plánují využít na vozidla do tendrů na vnitrostátní dálkovou dopravu. RegioJet podle všeho slaví zvolení preferovaným partnerem do dalšího jednání, nicméně kontrakt zatím nezískal. Zatím nebyly zveřejněny ani podrobnosti nabídky žlutého dopravce. Na základě nové smlouvy by se upravil provoz od prosince 2013.

Zdroj: DB, RegioJet, České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.4.2012 (1:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus Německo Česká republika (celá)


  1 ... 21 22 23 24 25 ... 27      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer M 
27.04.2012 (10:42)  
Neonym - kdo je to MY? Ty? Ty a tvoji kamaradi, rodina? Ceske drahy? Pokud to MY ma byt Cesi a ceske firmy, tak si dovoluji podotknout, ze DB v jednanich pokracuji s ceskou firmou.
V oblibe zjevne nemaji pouze Ceske drahy. Ty ale v zadnem pripadne nejsou MY!!!

Ne, ze bych z toho mel nejakou extra radost (na druhou stranu ani nejaky smutek, protoze k tomu pozitivnimu "dominovemu" efektu dojde tak jako tak), tak nakonec se ta moje skepse a ze "ceskym railjetum" uverim, az v momente, kdy budou na kolejich, ukazala jako docela opravnena. Mimochodem, napred se hrozne moc chvatalo snad vloni do konce cervna nebo do kdy a nakonec se stalo co? Nakonec se stalo hovno (cti: dalo se to podepsat i cely rok po "lhute"...)
Registrierter Benutzer Pazzy 
27.04.2012 (10:38)  
Můj poslední příspěvek byl pro Tomáš Vrabec
Registrierter Benutzer Neonym  mail  
27.04.2012 (10:36)  
Navíc toto dokazuje(stejně jako pendolina), že my v oblibě prostě nejsme. Ať už budou ČD disponovat jakýmikoliv vozy, tak to prostě nebude DB nikdy dost dobré. Očekávám, že se schválením BF109 se také v německu zrovna nespěchá a že to není úplně náhoda. Vůbec se mi nelíbí nadřazený přístup němců. ČD ty RJčka možná měly koupit a vozit je z Německa do Rakouska na vlastní triko(což by ale veřejnost asi neunesla), pokud je to tedy možné. Otázkou je, jak by to bylo s tarifem a jestli by se SŽDC(stát) konečně rozhoupal k tomu, aby přímá cesta přes CZ nebyla pomalejší než nepřímá kolem CZ.
Registrierter Benutzer Neonym  mail  
27.04.2012 (10:29)  
Lidi to, že se nekoupí SIVIC přece neznamená, že se nekoupí nic. ČD napsaly, že se budou kupovat vozy na vnitro, takže zlepšení se konat bude a pocítí ho možná víc lidí, než nákup RJ. Taky mě mrzí, že nikdy neuvidím SIVIC v barvách ČD, ale na druhou stranu je pravda, že takové jednotky zatím nepotřebujeme. Byl jsem rád za rozhodnutí SIVIC koupit, ale teď se zase těším na to, co se koupí místo nich. Jinak v článku o ukončení rekonstrukcí Bček bylo vyjádření ČD, že Bčka už nebudou potřebovat. Na to jsem moc zvědavej, kdy z našich kolejí zmizí tyto šroty.
Registrierter Benutzer M 
27.04.2012 (10:23)  
Tomas Vrabec (8:49)
1.Tyhle vlaky by jezdily hlavne asi Praha-Hamburg mam pocit, takze ceskej zakaznik by z toho moc nemel. Jasne, lidi z Usti, ti by meli pocit dobrej:)
2.Tim, ze nekdo prevezme tuhle trasu, tak k tomu presunu dojde v kazdem pripade!!!
3.Plati bod 2.

Kdyz vypadane prvni bod, tak to na dalsi nejaky podstatny vliv mit nemusi. Porad plati, ze vagony jezdici tam, kde budou necim a nahrazeny, budou presunuty jinam (nebo prodane nebo sesrotovane).
Do Evropy MY (Cesi) vstoupime i tak. Nebude to ale prostrednictvim Ceskych drah, ale jine ceske spolecnosti. V cem je pro NAS problem?
Co MY (Cesi) mame ze zachovani nesmyyslneho ramene Villach-Hamburg? Zaprve tohle stejne nikdo v kuse nejezdi (a uz vubec zadny Cech), zadruhe tohle cele rameno by se stejne tykalo 2, nanejvys tri vlaku denne a zbytek by tak jako tak musel byt nekde rozdelen. Prave z duvodu nemyslne delky trasy.
Ano, kdyz pojedes z Brna do Hamburgu, tak budes muset prestoupit v Praze. Je to blby, ale ty "davy", co tuhle trasu jezdi se s tim budou muset porvat. Stejne jako v Praze prestupuji lidi z Ostravy, Olomouce, Plzne, Budejovic, ...
Co kdyz bude zpozdeny vlak z Villachu? A co kdyz bude zpozdeny vlak z Ostravy?
Nakonec bude vyhodnejsi... Nebude to o nic min ani vic vyhodnejsi, nez-li je tomu nyni...


mikael.5 - diky za kazdeho rozumne uvazujiciho cloveka. Je nas uz malo:-((
Registrierter Benutzer Kakov 
27.04.2012 (10:17)  
Juristic007: roman má už dávno lepší šolich než škodivku
27.04.2012 (10:17)  
Ad. Tomáš Vrabec 8:49 (a někteří další):

Přímé spoje Wien -> Hamburg:
ICE 90 za 9:34
Vindobona: 12:15 (čili rozdíl cca 2 a čtvrt hodiny)

Kdyby se nelpělo na 160 Km/h (kvůli kyperské Škodovce) a obtunelovalo se Bezpráví...
27.04.2012 (10:11)  
Ja DB zcela chapu, sam se divim, ze si tam nechalo jezdit tolik Bmz CD. Vlakem jsem jel (jednickou) predloni do Berlina, bratru za nejakou trojku. A takhle si nepredstavuju ani jednicku (mirne olezla), ani spajzak.

Obsluha JLV byla baba, ktera prakticky neumela nemecky, zato mela odvahu hlasit vlakovym rozhlasem, no stydel jsem se dost. Kafe kvality roznaskove sluzby v rychlikach, ale za 3x tolik...

Naproti tomu soupravy DB jezdici Berlin-Wien cistila za cesty Ceskem soukroma firma... zkratka DB ma predstavu o trochu vyssim levelu, ktery Janzura mozna dokonce preplnuje.
27.04.2012 (10:05)  
mimochodem, včera musel být velký den ve škodivce- railjety passé /ergo inter city elefant opět ve hře:(((/, k tomu depo v Plzni. U Romanů muselo být večer živo.
27.04.2012 (10:01)  
Railjetů je škoda, pokud měl být jeden vůz za cca 40MKč, tak jsem docela zvědav, jaké ceny za vůz vypadnou z potřeb výběrových řízení, když Xmz se už před lety kupovaly za cca 50MKč. Jinak už se těším, až zase pojedu z Brna na sever, mi přibude ještě další super přestup v Praze, nejlépe desetiminutový, jak je v současnosti, a navíc okořeněný jizdenkovou "nekompatibilitou".

Tomáš Vrabec:V Česku hlavových nádraží moc není, ale ve světě je to poměrně běžné a šaškovat tam s klasickou soupravou?
No, že by zrovna moc vlaků na kterých jezdí Xmz (a potažmo jakákoliv česká souprava) jezdilo do hlavových nádraží, mi zrovna nepřijde. Zurich je totálně z ruky, místo na Wien West se za pár let bude jezdit na Hbf a ani dnes tam kromě nočního Chopina nic z Čech nejezdí, Masaryčka asi taky nebude to pravé :-) a v Budapešti se budou k šaškování českých souprav hojně přidávat i ty maďarské. Leda tak Mnichov...
  1 ... 21 22 23 24 25 ... 27      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko