..: RegioJet je preferovaný partner DB pro linku Praha - Hamburk :..

Vectron RegioJet, foto: ŽelPage Brno/Berlín — Německý koncern Deutsche Bahn ukončil jednání o lince Praha – Hamburg s Českými drahami. Podle sdělení DB budou o provozu vlaků EuroCity nadále vyjednávat pouze se soukromým železničním dopravcem RegioJet. „České dráhy předložily dobrou nabídku, ale my jsme se rozhodli dále pokračovat v jednání exkluzivně se Student Agency,“ uvedl tiskový mluvčí DB Heiner Spannuth. Jak potvrdil generální ředitel ČD Petr Žaluda, v nastalé situaci dráhy stopnuly snahu o akvizici souprav Siemens Viaggio Comfort z opce Rakouských spolkových drah, z nichž část byla uvažována právě na linku do Německa a druhá na linku do Vídně a Grazu. Finance z emitovaných dluhopisů plánují využít na vozidla do tendrů na vnitrostátní dálkovou dopravu. RegioJet podle všeho slaví zvolení preferovaným partnerem do dalšího jednání, nicméně kontrakt zatím nezískal. Zatím nebyly zveřejněny ani podrobnosti nabídky žlutého dopravce. Na základě nové smlouvy by se upravil provoz od prosince 2013.

Zdroj: DB, RegioJet, České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.4.2012 (1:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Německo Česká republika (celá)


  1 ... 8 9 10 11 12 ... 27      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Jugy  mail  
29.04.2012 (19:49)  
EC 174: Obdivuju, jak daleko vidíte. A co si tak počkat 19 měsíců a pak teprve mudrovat?
registrovaný uživatel Flexo 
29.04.2012 (19:42)  
PN - Až na to, že Alex=Arriva a Arriva=DB, takže jste zvolil špatný příklad

Až na to, že Alex=Arriva Deutschland a Arriva Deutschland=Trenitalia, takže jste zvolil špatný příklad.
registrovaný uživatel Desiro 
29.04.2012 (19:36)  
PN: Můžete mi říci, která mezinárodní smlouva byla porušena? A jak už tady píše pan Naroznej, můžete na ně dát odkaz nebo mi je poslat na e-mail? Protože já o žádných takových mezinárodních smlouách nevím a upřímně dost pochybuji, že vůbec existují.
registrovaný uživatel EC 174  mail  
29.04.2012 (19:34)  
Jugy:
Vycházím ze zkušenosti z jeho současných vlaků Ostrava - Praha. Původně taky sliboval luxusní žluté jednotky s nejvyšším komfortem, že bylo nějakých senzačních vizualizací atd., a jak to dopadlo? Vyřazené vozy z Rakouska, prohlášené za 2. třídu. Čili jak by asi dopadly jeho EC? Tak nějak podobně - katastrofa.
registrovaný uživatel Jugy  mail  
29.04.2012 (19:29)  
EC174: kde má Regiojet odpovídající vozy na provoz EC?

Odpovídající vozy na provoz EC bude Regiojet potřebovat od prosince 2013, tak nedělejte vlny. Chytrý dopravce si pořizuje vagony na nasmlouvané výkony a ne naopak - snažit se najít výkon pro to, co už mám nakoupené. Jednoduché, že?
registrovaný uživatel EC 174  mail  
29.04.2012 (19:25)  
Bohužel musím jen konstatovat, že je to neuvěřitelná diskriminace zákazníků Českých drah. Zákazníci ČD mají své jízdenky (jako napříkald já IN 100) a na parazitování soukromníků není nikdo zvědavý. Mimo to - kde má Regiojet odpovídající vozy na provoz EC? Jaké má vozy 1. třídy? Myslím, že někdo s upocenými třemi vagonky z Ostravy do Prahy by na nějakou relaci do Hamburku měl zapomenout. Zajímalo by mě, jaký úplatek musel Jančura Němcům dát, že budou přednostně jednat s ním...
29.04.2012 (19:19)  
správný ale rozhodně ne! Jednou jsou tu nějaké dohody mezi českým ministerstvem dopravy a jeho německým protějškem

Jsou tyto smlouvy někde zpřístupěny ? Jak víte , co konkrétně se tam píše ?


ad. placení za odvedenou práci.
Každá smlouva obashuje penále za pozdní placení faktur.Samozřejmě , pokud ten dotyčný nezaplatí ani po x upomínkách ..pak mohou přijít další kroky.
Nicmnéně...nevím , zda zvěsti o neplacení faktur RJ jsou pravdivé... protože pak by se klidně mohlo stát , že RJ by přišel s nějakou další zakázkou... a mohl by být odmítnut. Co se týče různých železničních opraven... těch subjektů v této zemi je jako šafránu. Tudíž pokud by permanentně měl RJ problém s placením faktur u více firem.... za chvíli by nemusel najít žádnou firmu , která by byla ochotná s ním spolupracovat.

Bych si nedokázal představit, že by třeba do Plzně nebo ČB nejezdily autobusy... Ze zákona...
Nutno ale říci , že v tom Německu na 99% relacích bus nedokáže vlaku konkurovat ani rychlostí , ani kvalitou.
registrovaný uživatel PN  mail  
29.04.2012 (19:16)  
Pavoyoshi: Ano, smlouvy někdy vyprší, ale před časem proběhlo médii, že současné smlouvy jsou platné do roku 2016, tedy pokud bude chtít DB s RJ vyjet dříve, bude to porušení oněch smluv.
A to co Vy označujete jako mindrák není mindrák, ale konstatování faktu. Česko vždy někomu ustupovalo, ať už to v minulosti bylo Rakousko, nacistické Německo, Sovětský svaz nebo nakonec i Slovensko, které jsme pustili moc snadno. A bohužel to v nás zůstalo a i dnes ustupujeme a necháme si kde co líbit. Vám to možná vyhovuje, mě moc ne.

Jugy: Až na to, že Alex=Arriva a Arriva=DB, takže jste zvolil špatný příklad ;)
registrovaný uživatel Jugy  mail  
29.04.2012 (18:56)  
Nevím, co máte proti dálkové dopravě přes Děčín - Bad Schandau v režii DB a Regiojetu. Na opačné straně Čech přes českou Kubici taky spolupracuje národní (ČD) a privátní (Alex) dopravce. Tak v čem je problém? Odpovím si sám: vůbec v ničem.
29.04.2012 (17:36)  
to PN

Ony smlouvy nejsou uzavírány na vecné casy. Takze nekdy vyprsí. Takze asi zde nikdo mezinárodní smlouvy neporusuje. A s tím cecháckovským mindrákem o utlacováním Nemeckem se jdete schovat.
  1 ... 8 9 10 11 12 ... 27      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko