..: Potvrzeno: RegioJet vyjede do Košic již v říjnu :..

Souprava Regiojetu se připravuje na výjezd z Opavy východ, foto: Juraj Kováč Praha/Košice — Boj o získání konkurenční výhody při provozování vlaků do Košic se vyostřuje. Zatímco České dráhy a Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) se dohodly na společném provozu vlaků SC Pendolino na lince Praha – Košice a chtějí tak nalákat cestující na rychlé spojení hlavního města ČR s východem Slovenska, tak další ze soukromých dopravců, RegioJet Radima Jančury, má pravděpodobně také své eso v rukávu. Potvrzený je start dvou párů vlaků do Košic již v polovině října. Konkrétně by se mělo jednat o spoje IC 1003, EC 1006, IC 1010 a také EC 1011.

První signály dokresluje vypsání inzerátu na obsluhu jídelního vozu společnosti RegioJet, v němž se po kandidátech požaduje nástup v polovině října a směny s přespáváním mj. v Košicích. Jak je známo, Regiojet nasazení jídelních vozů s plnohodnotným servisem plánuje právě pro linky Praha – Košice a Bratislava – Košice.

Vozy WRmz dopravce Regiojet, foto: Aleš Petrovský Dalším faktorem potvrzujícím předčasný výjezd je zdrženlivost tiskové mluvčí RegioJetu, Petry Novákové, která na dotaz ohledně říjnového startu reagovala za společnost velmi zdrženlivě: „K tomuto tématu se aktuálně nemohu vyjádřit.“

Problémem by nemuselo být ani přidělení potřebné trasy při využití systému One Stop Shop, jak pro magazín ŽelPage.cz dodává Daniela Detersová, tisková mluvčí ŽSR: „Za predpokladu, že by dopravca RegioJet požiadal o pridelenie kapacity ad hoc a objednal trasy, je možné jazdu týchto vlakov zabezpečiť cestou kancelárie OSS a to v termínoch stanovených v Podmienkach používania železničnej siete, kapitola 4.3. (v tomto prípade ŽSR najneskôr do 5 pracovných dní odpovie na žiadosti železničných podnikov na pridelenie vlakovej trasy).“

Ze strany RegioJetu by se jednalo o vcelku logický krok k získání přízně zákazníků ještě před vstupem ostatních konkurentů a vybudování zajímavého náskoku. Bude tedy zajímavé sledovat, jak se celý konkurenční boj na trase Praha – Košice vyvine a jaké překvapení si přichystá například LEO Express, který uzavírá trojici českých zájemců o tuto trasu.

Zdroje: ŽSR, RegioJet, České dráhy, iDnes.cz


Aleš Petrovský | 11.9.2014 (19:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Jízdní řád

Weitere aus Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 ... 13 14 15 16 17 ... 21      Zpráv na stránku:   
12.09.2014 (11:57)  
Tak letenky.cz obvykle účtují Service Fee 500 Kč, co je i tak stále poměrně běžná oborová praxe u prodejců. :) Ale kdyby ty letenky byly předražené, koupí je lidi jinde levněji. Min. 1-2x jsem u nich dosáhl na deal, co nenabízely aerolinky ani na vlastním webu.
12.09.2014 (11:52)  
ubohe o-perky kupujici predrazene letenky, jejichz zisk umoznuje prodavat takto levne jizdenky

Na tom také něco je – v době azairu, skyscanneru a hipmunku mi královna.cz se svým 250korunovým poplatkem připadá jako anachronismus.
Na druhou stranu, ať mu aupairky klidně platí, aspoň má žlutozlo více peněz na šťouchání do Molocha :-)
12.09.2014 (11:34)  
Vlad: "Když je něco úspěšné a oblíbené, tak to zrušíme".
Opet narazime na desatero. Kdyz je to oblibene, tak to cestujici pravdepodobne zneuzivaji, cili je zruseni nevyhnutelne.

A vubec, co si to Jancura dovoluje delat zmeny v pulce rijna?! Copak se to tak nekdy delalo?

babilon: jízdenky z Prahy na Slovensko vyjdou v RegioJetu na devět eur, tedy 243 korun.
A to je druha stranka veci. Pak zas bude zlutak kvicet o podnakladovych cenach.
12.09.2014 (11:21)  
Cesta do Košic zlevní dříve, žluté vlaky vyjedou už v říjnu

"Zároveň Jančura také představil ceník: jízdenky z Prahy na Slovensko vyjdou v RegioJetu na devět eur, tedy 243 korun."

http://ekonomika.idnes.cz/regiojet-vyjede-do-kosic-08l-/eko-doprava.aspx?c=A140912_103855_eko-doprava_ozr
Registrierter Benutzer Sim 
12.09.2014 (11:18)  
Vlad > treba by pak mohlo padnout i dalsi nesmyslne narizeni, ze moto se sajdou jde, ale ctyrkolka ne ;-)
Editor oder ŽP Admin Vlad  mail  
12.09.2014 (10:24)  
A ještě něco k autovlakům. Stačí se začíst do magazínu ČD, který kvituje každoroční nárůst přepravených aut a motorek.
https://zeleznicar.cd.cz/assets/zeleznicar/zeleznicar_22_2013.pdf
Líbí se mi logika vedení ČD: "Když je něco úspěšné a oblíbené, tak to zrušíme".
Nechme se překvapit. Třeba si RJ pronajmou autovozy a rozšíří nabídku svých služeb.
Registrierter Benutzer Keprt 
12.09.2014 (10:06)  
Railpic: ty autovozy už jsou ČD. 6 jich koupily v roce 2011, 2 kusy letos (což se ve světle ukončení Košičana jeví jako velmi strategické rozhodnutí).
Registrierter Benutzer gissi 
12.09.2014 (10:02)  
To M:
Nevím, jestli "se automaticky prohloubi ztrata", ale urcite se automaticky utrží o dvoje zpáteční obyčejné jízdné plus dvě místenky méně, 4-6x ročně.
12.09.2014 (9:56)  
Chtěl jsem napsat něco v tom smyslu. Nevím, jak teď, ale minimálně na začátku provozu autovlaku se psalo o tom, že ty vozy si ČD pronajímají. A nebyl bych vůbec překvapený, kdyby to byl ztrátový podnik.
Registrierter Benutzer M 
12.09.2014 (9:49)  
Se mi libi ta idea "ja nepojedu, takze se automaticky prohloubi ztrata"...
  1 ... 13 14 15 16 17 ... 21      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko