Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
České dráhy - Již od 11. prosince 2005 budou moci cestující využívat pohodlí moderních jednotek řady 680 „Pendolino“ pro své cesty po České republice. Jednotky této řady budou vyjíždět z Prahy po dvou linkách. Na každé z nich bude jiná cena za přepravu v těchto vlacích.1. Jižní linka (brněnská)
Na trase Praha hl. n. / Praha-Holešovice – Pardubice hl. n. – Česká Třebová - Brno – Břeclav (a dále Bratislava nebo Vídeň) budou jednotky řady 680 „Pendolino“ nasazeny na některých vlacích vyšší kvality pod značkou EC nebo IC. V těchto vlacích zaplatí cestující za přepravu obvyklou cenu, jako v jiných vlacích vyšší kvality EC nebo IC.
2. Severní linka (ostravská)
Na trase Praha-Holešovice – Pardubice hl. n. – Olomouc hl. n. – Ostrava-Svinov – Ostrava hl. n. budou jednotky řady 680 „Pendolino“ nasazeny v kategorii SuperCity pod produktovým pojmenováním „SC Pendolino“. V těchto spojích, označených v jízdním řádu zkratkou SC, mohou být cestující odbaveni v zásadě dvojím způsobem:
Za přepravu ve vlacích SC je stanoveno obyčejné a zvláštní jízdné SuperCity 1. a 2. vozové třídy v závislosti na tarifní vzdálenosti. Jízdné SuperCity zahrnuje i cenu místenky, takže cestující získá právo k obsazení rezervovaného místa.
Ve vlacích SC budou všem cestujícím uznávány všechny ostatní jízdenky (např. jízdenky se zpáteční slevou, síťové jízdenky, kilometrická banka ČD, mezinárodní jízdenky a tak dále) nebo průkazy na bezplatnou přepravu. K těmto jízdenkám nebo průkazům není stanoven žádný příplatek, cestující však mají povinnost zakoupit si pro zvolený spoj místenku SC za 200 Kč.
Více informací: České dráhy
JRtrain
| 24.9.2005 (13:46)
| 24.9.2005 (13:46)Zusammenhängende Nachrichten

27.09.2005 (8:00)
xyz: dráhy mohou být jen tak drahé, aby dokázaly svůj produkt prodat - u jízdného už to platí dávno, na "druhé straně," kudy se do nich lijí peníze z veřejných rozpočtů, se začaly kraje i MD rozhlížet po jiných potenciálních příjemcích dotací.
26.09.2005 (21:24)
Vtip? A to jako ze hodny pronajimatel tu dan z nemovitosti nezahrnuje do ceny nejmu nebo co?
Ale fakt je, ze kdyz clovek nevidi primo ze plati dan, tak mu to nevadi, protoze on ji prece "neplati"...
A o jake jine nez silnicni dani tady mluvime? Na silnice by mela jit tato, spotrebni z benzinu a penize za znamky. Jestli tam jde neco i z DPH, tak to je prave ten problem...
Ale fakt je, ze kdyz clovek nevidi primo ze plati dan, tak mu to nevadi, protoze on ji prece "neplati"...
A o jake jine nez silnicni dani tady mluvime? Na silnice by mela jit tato, spotrebni z benzinu a penize za znamky. Jestli tam jde neco i z DPH, tak to je prave ten problem...
26.09.2005 (20:52)
Myslim, ze je na draznim serveru priznacne, ze vsichni operuji jen nekterymi danemi u silnicnich vozidel, ale treba na silnicni dan zatim kazdy zapomnel.
A mala odbocka - chci se zeptat na co jde vytezek z dane z nemovitosti. Tato dan je svym zpusobem trest za to, ze bydlite ve svem (draze zaplacenem), a nejste najemnik prosty placeni teto dane. Jak je ten svet nespravedlivy.
A mala odbocka - chci se zeptat na co jde vytezek z dane z nemovitosti. Tato dan je svym zpusobem trest za to, ze bydlite ve svem (draze zaplacenem), a nejste najemnik prosty placeni teto dane. Jak je ten svet nespravedlivy.
26.09.2005 (20:11)
Já jsem dnes vyrazil do Pendolina s metrem a krabicí od banánů, která je vysoká "jen" 25 cm. Snažil jsem se jí narvat do police určené pro zavazadla … díky tomu, že to je papndekl, který se ohne se to podařilo … pak jsem si změřil rozestup mezi "sedačkami za sebou" některé mají jen 25 cm, jiné dokonce 30 cm.
Ob tři koleje stála 471. Tam je rozestup mezi sedačkami za sebou 50 cm; v rekonstruovaných Btx (021) je rozestup 28 cm, větší prostor pro nohy poskytuje tramvaj T3 … u 1/3 sedadel I. třídy není slibovaná přípojka na 230 V, protože u každé "čtyřky" jsou jen dvě zásuvky … jak bude odškoděn cestující, který se dal nalákat na reklamu …
Ob tři koleje stála 471. Tam je rozestup mezi sedačkami za sebou 50 cm; v rekonstruovaných Btx (021) je rozestup 28 cm, větší prostor pro nohy poskytuje tramvaj T3 … u 1/3 sedadel I. třídy není slibovaná přípojka na 230 V, protože u každé "čtyřky" jsou jen dvě zásuvky … jak bude odškoděn cestující, který se dal nalákat na reklamu …
26.09.2005 (20:05)
M:
jenom aby to nedopadlo na variantu C: drahy vlak a drahe drahy (tedy ono to tak uz vlastne je). A vsichni krici. Drahy, ze chteji penize a okoli, ze drahy jsou vseobecne drahe (pro verejny rozpocet i konkretniho cestujiciho)...
jenom aby to nedopadlo na variantu C: drahy vlak a drahe drahy (tedy ono to tak uz vlastne je). A vsichni krici. Drahy, ze chteji penize a okoli, ze drahy jsou vseobecne drahe (pro verejny rozpocet i konkretniho cestujiciho)...
26.09.2005 (16:20)
IC, EC, SC a jiné ...cinty provozují ČD bez dotace a na vlastní riziko. Takže je úplně na nich, kolik jich do jízdního řádu namalují a kolik v nich budou vybírat. Naproti tomu rychlíky a expresy objednává a dotuje stát, a v jízdním řádu jich bude jen tolik, kolik jich stát objedná a zaplatí. Takže pokud stát objednal jen jeden bezpříplatkový vlak, nemají ČD důvod vést jich více ... Nikdo nebrání Connexu, aby vzdal tahanici o rychlíky Liberec - Pardubice a uvolněná Desira honil bez dotací z Prahy do Ostravy za lidovou cenu.
26.09.2005 (16:09)
Přesně tak, pokud bude Pendolino jezdit nevytížené, cena se sníží. České dráhy (doufám) zas tak blbé nejsou. Myslím, že je opravdu předčasné dohadovat se, kolik lidí vlastně pojede. Počkejme a uvidíme.
Osobně jsem ochoten těch 200 Kč příplatek zaplatit při cestě z Pardubic do Ostravy.
Osobně jsem ochoten těch 200 Kč příplatek zaplatit při cestě z Pardubic do Ostravy.
26.09.2005 (15:52)
M: docela souhlasim. Nejde to udelat idealni pro vsechny...
Ja bych mozna jeste chvili pockal. Uvidime, jak bude pendolino jezdit obsazene. Rozhodne si nemyslim, ze by cena mela byt takova, aby si to dovolil kazdy. To proste neni a ani nikdy nebyl smysl koupi pendolin. Samozreme by mely zustavat zachovany nektere levnejsi (a kvalitativne horsi) alternativy. Pokud CD zrusi vsechny levne spoje na trati Praha-Ostrava, tak se te diry na trhu urcite nekdo ujme. At uz to jsou zlutasci nebo nekdo jiny.
Pokud budou jezdit pendolina plne, tak at si klidne stoji jedna jizdenka 2000Kc. Problem bude, kdyz budou jezdit prazne, tak drahou srandu bych totiz nerad sponzoroval ze svych dani a jizdenek na jinych tratich.
Ja bych mozna jeste chvili pockal. Uvidime, jak bude pendolino jezdit obsazene. Rozhodne si nemyslim, ze by cena mela byt takova, aby si to dovolil kazdy. To proste neni a ani nikdy nebyl smysl koupi pendolin. Samozreme by mely zustavat zachovany nektere levnejsi (a kvalitativne horsi) alternativy. Pokud CD zrusi vsechny levne spoje na trati Praha-Ostrava, tak se te diry na trhu urcite nekdo ujme. At uz to jsou zlutasci nebo nekdo jiny.
Pokud budou jezdit pendolina plne, tak at si klidne stoji jedna jizdenka 2000Kc. Problem bude, kdyz budou jezdit prazne, tak drahou srandu bych totiz nerad sponzoroval ze svych dani a jizdenek na jinych tratich.
26.09.2005 (13:39)
PS: podivejte se na anketu - 80% nesouhlasi se zastavenim dopravy na tech tratich ve StrC kraji. Predpokladam, ze jde o trate vysoce ztratove.
Takze je to jak pisu - lidem se nelibi ani ztratovost drah, ani jejich snaha o narovnani rozpoctu. Proste at se udela, co se udela, vzdycky je to spatne...
Takze je to jak pisu - lidem se nelibi ani ztratovost drah, ani jejich snaha o narovnani rozpoctu. Proste at se udela, co se udela, vzdycky je to spatne...
26.09.2005 (13:34)
Predne zneuzivani monopolu? V doprave? Proboha, ale pokud by alternativa byla jit pesky/jet na kole, tak OK, je to monopol, ale substituty prece jsou (obrovsky souhlas s Comarem)!! Nicmene, prosim o reakci na toto: Vlak Pha-Ova bude stat 250 Kc. CD budou tudiz ve ztrate a budou pozadovat financni nahradu od statu. Budete „rvat“, ze je to hrozna nehoraznost, ze vlaky jsou za trest a jeste to musite platit z dani. Scenar B: Vlak Pha-Ova bude stat 500 Kc. Budete „rvat“, ze je to hrozna nehoraznost, protoze vlaky platite z dani, takze by mely byt za lidovou cenu…
Tudiz by mne zajimalo, co vlastne chcete, kdyz rvat evidentne chcete v obou pripadech…
Pokud jde o ty prijmy do SR, tak snaha to vypocitat to je, ale bylo by pomerne VELMI usmevne, kdyby se do toho pocitaly i DPFO a DPPO. To uz by do toho mohla byt zapoctena i DPH z potravin, ktere si koupi pracovnici Skodovky a servisu (a nasledne DPFO prodavacek atd atdJ Rovnez DPH z koupi auta nijak nesouvisi s provozem auta… Takze vypocet ano, ale at to prosim dela nekdo jiny nez ladaJ Problem je i na strane vydaju, protoze uvazovat pouze s vydaji na obnovu a budovani infrastruktury by bylo hodne lacine…
Nevim, jak dalece dalkovy spoj na 400 km resi nezamestnanost. To nekdo jezdi denne jako dojizdeni do prace? Tak to ho lituji… Pokud nekdo jezdi pondeli tam, patek zpet, tak za mesic zaplati navic kolik? Tisic? Pokud je jeho plat v Praze vyssi o 500, tak at tam nejezdi. Jako ja teda nevim, ale kdyz si najdu praci v Bruselu, tak mam po statu chtit, aby dohlizel nad letenkou za prijatelnou cenu a odlet z Brna a prilet do Brna bude v dobu, ktera mi bude vyhovovat?
Vytesneni vlaku se tady uz snad i resilo. Jsou tady totiz taky vlaky z Brna a intenzivni primestska doprava z Kolina, takze vypravovat tri vlaky v pet rano z Ostravy pro tri ruzne typy klientu asi neni mozne
Tudiz by mne zajimalo, co vlastne chcete, kdyz rvat evidentne chcete v obou pripadech…
Pokud jde o ty prijmy do SR, tak snaha to vypocitat to je, ale bylo by pomerne VELMI usmevne, kdyby se do toho pocitaly i DPFO a DPPO. To uz by do toho mohla byt zapoctena i DPH z potravin, ktere si koupi pracovnici Skodovky a servisu (a nasledne DPFO prodavacek atd atdJ Rovnez DPH z koupi auta nijak nesouvisi s provozem auta… Takze vypocet ano, ale at to prosim dela nekdo jiny nez ladaJ Problem je i na strane vydaju, protoze uvazovat pouze s vydaji na obnovu a budovani infrastruktury by bylo hodne lacine…
Nevim, jak dalece dalkovy spoj na 400 km resi nezamestnanost. To nekdo jezdi denne jako dojizdeni do prace? Tak to ho lituji… Pokud nekdo jezdi pondeli tam, patek zpet, tak za mesic zaplati navic kolik? Tisic? Pokud je jeho plat v Praze vyssi o 500, tak at tam nejezdi. Jako ja teda nevim, ale kdyz si najdu praci v Bruselu, tak mam po statu chtit, aby dohlizel nad letenkou za prijatelnou cenu a odlet z Brna a prilet do Brna bude v dobu, ktera mi bude vyhovovat?
Vytesneni vlaku se tady uz snad i resilo. Jsou tady totiz taky vlaky z Brna a intenzivni primestska doprava z Kolina, takze vypravovat tri vlaky v pet rano z Ostravy pro tri ruzne typy klientu asi neni mozne
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










