..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "zn1124":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 11      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 478.4023Všem se stroj líbí, ale aby lokomotiva zůstala v turnusové skupině stejné strojní četě, která se tak dobře o lokomotivu starala, strojvedoucím bylo doporučeno si vzít stroj do péče třeba Českoslovesko-Sovětského přátelství (SČSP nebo SSM) což byla i tato lokomotiva. Viz znak SČSP mezi kulatým oknem 2-3. A když už tam byl znak SČSP, tak byl schválen v tichosti i menší znak Brna, který je nad bočním číslem u stroje. Vedení depa bylo spokojeno, protože byla to velice dobrá politická činnost bez velkého přemlouvání a nějaké agitace.10.07.10 - 18:16
750.121-6kramtrik, IR - Ano souprava je na Hulín-Val.Mez-Ostrava. Vlak přijel do Kojetína na první kolej vlevo od budovy, lokomotiva objela soupravu a najela zpět se připravit k odjezdu do Val.Mez-Ostrava.
Vpravo od budovy Kojetín na kusé koleji odjížděla
lokálka M 131 (152) do Tovačova.
Druhá, třetí, čtvrtá kolej, sloužila hlavně ke křižování se vlaků na hlavní trati BRNO-PŘEROV 33a (300)
10.07.10 - 17:53
475.1142V 1969-70 pamatuji na Polonii Přerovské 476-"Rudý ďábel", ale byly v tu dobu klasicky černé.
Snad jen Brněnské 464 201,202 byly zelené, ale jen na velké ploše plechů, jako tendr,uši. Kotel byl zelený, ale spíše do černa. V Brně-dolní, když svazáci si vzali do péči 477 027, byla modrá s bílou budkou, tak vydrželi pečovat o barvu necelý rok a "Papoušek" byl černý.
29.06.10 - 19:49
464.001Tak přesně jezdil v 70letech R-268 Brno-Olomouc Jeseník s Olomouckou 464, ale měla 4vozy.27.06.10 - 10:00
433.013Martas. Ano bylo to tak, že v pracovní dny přijízděla 433 ráno ze Skalice n S. do Brna dolního na údržbu, vymývání a ještě se tomu říkalo do prádla. Zpět se vracely vždy 2 (slovy dvě) 433 s vlakem (za dva tři dny) a měly 5 Bai v pracovní dny v 15,20 hod z 3nástupiště Brno hl. do Skalice n S. Jednou mě ujel v 15,10 hod. vlak na Přerov a tak jsem se údivem díval jak ty dvě malé 433 zápasily s Bai, kde později se objevily těžší Maďary viz obrázek. Kouř-sameťák, když ho bral boční vítr, tak se válel až dole na Dornych, ale byl to krásný pohled na oko. Ale v tu dobu 1971-74 to bylo vše takové normální. Standart.
464.2 Snad si to strojvedoucí pamatují jestli měli tenhle vlak v turnusu.
28.05.10 - 19:55
556.0250 + 556.0336 + 556.0510Matěji, v tu dobu to byl úplný standart a vůbec nám nepřišla myšlenka, že za 30-40let budeme vzpomínky a obrázky obdivovat. A jestli stála, nebo se pohybovala po depu 475,477,556, tak se za ní nikdo ani neotočil. Snad jen když byl nástup na lokomotivu, tak jí musel po depu hledat.
Jen pan Drahoš viděl do budoucna a fotil a fotil. Za což mu můžeme za takové drážní lahůdky jen poděkovat.
26.04.10 - 11:45
742.044-1 + 830.018-8 + 850.030-8 + 850.015-9 + 80-29.303-2 + 80-29.306-5vasekpetr.koukám že máme stejné vzpomínky včetně baterkárny. U mě se psal rok 1972/7310.04.10 - 18:43
475.1124Po změně jízního řádu, 1973/74, převzaly turnus na na trati 260 skoro včechny rychlíky T478 3021,3022,3023 a na Liberec 306429.03.10 - 18:40
475.1124DRAHOŠI děkuji, škoda, že se téhle fotografie (i když jich mám hodně) nedožil také otec, který sní jezdil 1970-73 a pak přešel na venkovního stromistra. Dívám se na přední lampy, které jsem mu dával já, za staré velké a také jsem zprovoznil velký světlomet u Josefa Astra (snad někdo pamatuje) v el.dílně pro páry na dolním, kde jsem byl na praxi. Zdědil jsem 2 alba jeho působení v parním provozu v Brně na dolním od roku 1960-1988, ale není čas na prezentaci.
Zdraví 1124
27.03.10 - 19:53
434.2293 + 434.2306Pamatuji, pamatuji. Když jsem tam v tomto čase jako mladý topíval, záviděl jsem kolegům ze školy, že už jezdí a vozí se na 556 nebo dokonce 478.1,3. Při návratu z Hrušovan n.Jev. režijní jízdou, ani člověk nevěděl, jak cesta uběhla, protože celou dobu únavou prospal. Ale při vzpomínce, každá životní zkušenost je velice dobrá a rád se dívám na Tvé fotky z okolí Brna. Děkuji a zdravím !!!21.02.10 - 10:50